۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳

همزمان با سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی/

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بجنورد گشایش یافت

بجنورد- همزمان با سالروز ابلاغ سیاست های جدید جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری نمایشگاه بالندگی و جوانی جمعیت در بجنورد، مرکز خراسان شمالی دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بجنورد، مرکز خراسان شمالی به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و در محل چهار راه شهید صیاد شیرازی(هنگ ژاندارمری سابق) برپا شد.

این نمایشگاه در سالروز ابلاغ سیاست های جدید جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دایر شده و تا نهم خرداد ماه به مدت ۱۰ روز برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

دبیر نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت خراسان شمالی در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه مزبور به همت مرکز بهداشت بجنورد واحد آموزش سلامت با همکاری واحد سلامت باروری و جمعیت بر پا شده و در این ۱۰ روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

نازی شکرالهی اضافه کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه آمادگی برای ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزندآوری، زایمان و مراقبت های پس از آن، فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران، شیوه زندگی و اختلالات ناباروری است.

به گفته وی در غرفه های این نمایشگاه مشاوره های روانشناسی و مذهبی، معاینات پزشکی، مشاوره های فرزند آوری نیر به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

شکرالهی با اشاره به این که همچنین در نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت خراسان شمالی آیین ازدواج در استان به نمایش گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر این در نمایشگاه مزبور سعی می شود ازدواج آسان نیز برای جوانان و خانواده های آنها ترویج شود.

 

کد خبر 2586302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha