۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۵۲

واقفی در گفتگو با مهر:

تیم دو و میدانی بانوان قم مدال نقره قهرمانی کشور را کسب کرد

تیم دو و میدانی بانوان قم مدال نقره قهرمانی کشور را کسب کرد

قم - نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم دو و میدانی بانوان قم مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

راحله واقفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: درخشش دو و میدانی کاران بانوی قمی در مسابقات آغاز فصل کشور بار دیگر نشان داد تیم‌های دو و میدانی بانوان قم برای موفقیت و کسب مدال از رویدادهای ملی ظرفیت مناسبی دارند و در صورت حمایت بیشتر عناوین بر‌تر را کسب می‌کنند.

وی افزود: در نخستین رویداد دو و میدانی بانوان کشور در رده سنی بزرگستالان، دو و میدانی کاران بانوی قمی در مسابقات آغاز فصل بانوان کشور شرکت کردند که تیم دو و میدانی قم در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی مدال نقره را از آن خود کرد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: امسال با ۷ دو و میدانی کار در این مسابقات شرکت کردیم که زهره شهبازی در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر، سهیلا مولایی در ماده ۴۰۰، ۸۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر ، شهناز جعفری‌زاده در ماده ۱۰۰ متر ، ۴ در ۱۰۰ متر و پرش طول نمایندگان قم بودند.

واقفی بیان داشت: مریم محیایی در ماده ۸۰۰، ۱۵۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر، عاطفه احمدی در ماده ۳۰۰۰ متر، حدیث زند در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر و کیمیا پورخلخالی در ماده پرش طول دیگر اعزامی تیم دو و میدانی قم را تشکیل دادند.

وی عنوان کرد: تیم دو و میدانی قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر با ترکیب زهره شهبازی، سهیلا مولایی، شهناز جعفری و مریم محیایی در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نایب قهرمان شد البته شهناز جعفری در پرش طول نیز شانس مدال داشت که به عنوان چهارم قناعت کرد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران بانوی قمی در صورت فراهم شدن فضای تمرینی مناسب‌تر نظیر ورزشگاه شهید حیدریان می‌توانند عملکرد بهتری در مسابقات ملی داشته باشند.

کد خبر 2566566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha