۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۱

قوامی:

فاز چهارم مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان امسال بهره برداری می شود

فاز چهارم مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان امسال بهره برداری می شود

اسفراین- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهارم و تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران، پس از بازدید از مجتمع صنعتی و فولاد اسفراین، اظهار داشت: سه طرح فولاد آلیاژی در کشورمان وجود دارد که یکی از آنها در شهرستان اسفراین است.

وی اضافه کرد: فاز  چهارم و تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین که از ارزش افزوده بسیار خوبی برخوردار  است تا پایان امسال به بهره برداری کامل می رسد.

قوامی افزود: فاز چهارم تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۹۴ میلیون یورو اعتبار از محل حساب صندوق ذخیره ارزی داشته که تاکنون ۷۰ میلیون یورو از اعتبارات آن جذب و برای خرید ماشین آلات مورد نیاز هزینه شده است.

به گفته وی دستگاه های خریداری شده در کارگاه های این فاز نصب و راه اندازی شده که با بهره برداری از آن، قطعات مختلف و مهمی برای صنایع کشور تولید خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: مابقی اعتبارات این طرح که به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها متوقف شده بود گشایش اعتبار شده و به زودی توسط یکی از شرکت های چینی ماشین آلات خریداری و نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه سیدرضا نوروززاده، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی و فرماندار اسفراین از مجتمع صنعتی و لوله گستر این شهرستان بازدید کردند.

 

کد خبر 2567361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha