۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸

در فروردین ماه امسال/

۲۶۰ میلیون مترمکعب گاز در خراسان شمالی مصرف شد

۲۶۰ میلیون مترمکعب گاز در خراسان شمالی مصرف شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در فروردین ماه امسال افزون بر ۲۶۴ میلیون مترمکعب گاز از سوی مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی این شرکت مصرف شد.

حسین تقی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، از مصرف بیش از ۲۶۴ میلیون مترمکعب گاز در خراسان شمالی در نخستین ماه امسال خبر داد و افزود: این میزان گاز از سوی مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی شرکت گاز استان مصرف شده است.

وی با بیان این که بیشترین مصرف گاز در خراسان شمالی در مدت مزبور مربوط به نیروگاه این استان است، اضافه کرد: در فرودین ماه امسال بیش از ۱۳۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در نیروگاه استان مصرف شد که رده نخست مصرف گاز در استان را به خود اختصاص داده است.

به گفته تقی نژاد همچنین در ۳۱ روز فروردین مشترکان خانگی و تجاری شرکت گاز خراسان شمالی نیز بیش از ۶۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت کارخانه سیمان بجنورد ۱۰ میلیون مترمکعب و شرکت پتروشیمی خراسان مستقر در بجنورد نیز بیش از ۴۵ میلیون مترمکعب گاز از شرکت گاز خراسان شمالی دریافت کردند.

تقی نژاد اضافه کرد: علاوه بر این در فروردین ماه امسال دیگر صنایع فعال در استان نیز بیش از ۱۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در پایان گفت: این شرکت در حال حاضر در مجموع ٢٣١ هزار مشترک را در بخش های مختلف مصرف شامل خانگی، تجاری، صنایع، نیروگاه و جایگاه های سی ان جی تحت پوشش دارد.

 

کد خبر 2570066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha