۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۵۴

تا پایان دهه فجر امسال؛

۴۵۰ روستا در خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

۴۵۰ روستا در خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

بجنورد - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تا پایان ایام دهه فجر امسال ۴۵۶ روستا در خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

محسن عرب مقصودی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با اتمام اجرای تمامی مصوبات گاز رسانی در این استان ضریب نفوذ گاز طبیعی در خراسان شمالی به بیش از ۹۲ درصد می‌رسد و تا پایان دهه مبارک فجر امسال نیز ۲۱ شهر و ۴۵۶ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌امند می‌شوند.

وی افزود: به این ترتیب ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی در خراسان شمالی به ترتیب ۹۹.۷ درصد و ۶۹ درصد است.

عرب مقصودی گفت: افتتاح یک خط انتقال به قطر ۱۰ اینچ، دو ساختمان اداری، گازرسانی به یک جایگاه CNG و کشتار گاه صنعتی از دیگر پروژه‌های شرکت گاز استان در ایام دهه مبارک فجر امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی خراسان شمالی ماحصل سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جهموری به این استان است.

وی در خصوص پیشرفت مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در چهار سرفصل به شرکت گاز استان ابلاغ شد که شامل اجرای خط انتقال صفی آباد به بام به طول ۲۶ کیلومتر، اجرای خط انتقال راز به غلامان به طول ۱۸ کیلومتر، تقویت شبکه گاز استان و گاز رسانی به ۴۱۰ روستای باقی مانده واجد شرایط قانونی سطح استان است.

عرب مقصودی افزود: گازرسانی به ۷۵ روستا نیز از مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی است.

کد خبر 3040823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha