۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۴

از سوی کمیته امداد؛

۸ میلیارد ریال شهریه دانشجویان نیازمند خراسان شمالی پرداخت شد

۸ میلیارد ریال شهریه دانشجویان نیازمند خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد- مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت: این نهاد بیش از هشت میلیون ریال برای شهريه و کمک هزينه تحصيلي دانشجويان تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که در حال حاضر هزار و ۵۳۱ دانشجو تحت حمایت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و از خدمات اين نهاد استفاده می کنند، افزود: از این تعداد ۹۶۵ دانشجو دختر و ۵۶۶ دانشجو نیز پسر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین از تعداد کل دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی ۳۵۰ دانشجو در دانشگاه دولتي، ۱۴۱ دانشجو در دانشگاه آزاد، ۷۱۰ دانشجو در دانشگاه پيام نور، ۱۸۷ دانشجو در دانشگاه هاي غيرانتفاعي و ۱۴۰ دانشجو نیز در مراکز علمي - کاربردي در حال تحصيل هستند.

الهی راد اظهار داشت: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هشت ميليارد و ۱۷ ميليون ريال براي شهريه و کمک هزينه تحصيلي این دانشجويان پرداخت کرده است.

به گفته وی افزون بر پرداخت شهریه، دانشجویان تحت پوشش نهاد کمیته امداد از از خوابگاه هاي اين نهاد هم استفاده مي کنند به گونه ای که ظرفيت خوابگاه دخترانه شيروان ۱۲۰ دانشجو و دانش آموز و خوابگاه پسرانه بجنورد نیز ۹۰ نفر است.

الهی راد ادامه داد: دانشجويان و دانش‌آموزان نيازمند و داراي شرايط مي‌توانند از خدمات اين خوابگاه ها استفاده کنند.

وی با بیان این که دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در طول سال تحصيلي از خدمات تحصيلي برخوردار بوده و هزينه تهيه نوشت افزار، کتاب، رفت وآمد و پوشاک هم به آنها پرداخت می شود، افزود: همچنین اين دانشجويان و دانش آموزان در طول سال از همه خدمات کميته امداد از جمله کمک هزينه تحصيلي، کلاس ها و آزمون هاي کنکور، برنامه هاي فرهنگي و طرح اکرام ايتام بهره مند می شوند.

 

کد خبر 2575717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha