۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷

در بجنورد؛

پروژه های عمرانی زیر ۵۰ درصد پیشرفت به بخش خصوصی واگذار می شوند

پروژه های عمرانی زیر ۵۰ درصد پیشرفت به بخش خصوصی واگذار می شوند

بجنورد- فرماندار بجنورد گفت: پروژه های عمرانی دارای زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان برای تسریع در تکمیل به بخش خصوصی واگذار می شوند.

محمود ثمینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان بجنورد، با بیان این که تاکنون ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی بجنورد جذب شده است، اضافه کرد: باید دستگاه های اجرایی شهرستان در فرصت باقی مانده تا پایان سال مالی جاری، برای جذب مابقی اعتبارات عمرانی شهرستان تلاش کنند.

وی با بیان که به تبع تخصیص اعتبارات، پروژه های عمرانی بجنورد نیز در دست تکمیل است، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اولویت هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته در این شهرستان، اجرای پروژه های دارای بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است تا با بهره برداری از این طرح ها، مردم شهرستان هر چه زودتر از مزایای آن منتفع شوند.

ثمینی اضافه کرد: در مورد پروژه های زیر ۵۰ درصد بجنورد نیز تصمیم گرفته شده تا اجرای این پروژه ها برای تسریع در تکمیل و به بهره برداری رسیدن، به بخش خصوصی واگذار شوند.

فرماندار شهرستان بجنورد در ادامه همچنین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز خراسان شمالی، با تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه ها، اظهار کرد: تلاش می شود با مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم، برگزاری برنامه های گرامیداشت ارتحال امام(ره) به خود مردم واگذار شده و نقش دستگاه ها و نهادهای حکومتی و دولتی در برگزاری این برنامه ها کاهش یابد.

وی با بیان این که بازاریان، آموزش ‌وپرورش، دانشگاهیان و روحانیان نقش اساسی در برگزاری مناسب و مردمی برنامه های انقلابی و مذهبی دارند، افزود: باید در این گونه برنامه ها مسئولان به عنوان میهمان حضور داشته باشند نه آن که خود آنها میزبان و برگزار کننده مراسمات باشند.

کد خبر 2585959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha