۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹

ثمینی:

مشاركت های مردمی در برگزاری جشن های دهه فجر افزایش یابد

مشاركت های مردمی در برگزاری جشن های دهه فجر افزایش یابد

بجنورد - فرماندار شهرستان بجنورد بر افزایش مشارکت های مردمی در برگزاری سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی ظهر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بجنورد، شعار دهه فجر امسال را «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» عنوان کرد و افزود: با برگزاری مطلوب برنامه ها در این ایام، خدمات ارزنده نظام اسلامی باید برای مردم بهتر از گذشته تبیین شود.

وی با تاکید بر حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال تصریح کرد: دستگاه های اجرایی برگزاری برنامه های این ایام را به مردم واگذار كنند و تنها مردم را در برگزاری بهتر برنامه ها حمایت كنند.

ثمینی گفت: اقشار مختلف مردم در شكل گیری انقلاب، حمایت از حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و سایر صحنه های انقلاب از جمله حضور درصحنه های هشت سال دفاع مقدس سهم عمده ای داشته اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد، از دستگاه های اجرایی خواست تا برنامه های خود را به صورت پراكنده برگزار نكنند و تنها از چند برنامه محوری خوب و مطلوب استفاده كنند تا همه اقشار مردم حضور داشته باشند.

فرماندار بجنورد افزایش مشاركت های مردمی، انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان، وحدت، حفظ فرهنگ اسلامی و ... را از جمله اهداف ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان عنوان كرد.

ثمینی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی این ایام را غنیمت شمرده و اقدامات و خدمات قابل قبولی را به مردم ارائه کنند و ضمن بیان صادقانه عملکرد خود، از ارائه آمارهای كذایی پرهیز كنند.

وی عناوین روزهای دوازدهم تا پانزدهم دهه فجر امسال را به ترتیب «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی»، «انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری» و «انقلاب اسلامی، استحكام خانواده، زنان و سبك زندگی ایرانی- اسلامی» عنوان كرد.

فرماندار بجنورد اظهار داشت: «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت»، «انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت گستری و حكومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی»، «انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استكبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم»، «انقلاب اسلامی، خود باوری، جامعه دینی و حاكمیت ارزش های اسلامی»، «انقلاب اسلامی، اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام امت اسلامی» و «انقلاب اسلامی، استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» عناوین روزهای هفدهم تا بیست و دوم بهمن ماه است.

در پایان این جلسه هر كمیته اقدامات و برنامه های پیشنهادی خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر جشن های ایام الله دهه فجر ارائه کرد.

کد خبر 2466785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha