۳ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۷

جودكی:

۲۴۰ ثوب البسه خارجی قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

۲۴۰ ثوب البسه خارجی قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

بجنورد- سرپرست اداره كل تعزیرات حكومتی خراسان شمالی از كشف و ضبط بیش از ۲۴۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق از دو دستگاه اتوبوس در این استان خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از كشف و ضبط ۲۴۲ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق از دو دستگاه اتوبوس در خراسان شمالی خبر داد و افزود: دو دستگاه اتوبوس كه قصد انتقال این میزان انواع البسه خارجی قاچاق از بندر عباس به شهرستان گرمه این استان را داشتند توسط ماموران آگاهی خراسان شمالی توقیف شدند.

وی گفت: اداره كل تعزیرات حكومتی استان مباره جدی با قاچاق كالا و ارز را در دستور كار قرار داده و در این زمینه نیز با متخلفان بر اساس مر قانون برخورد می کند.

این مسئول افزود: برای این مورد هم پرونده قاچاق کالا تشکیل و پس از بررسی و صدور رأی، متهم به پرداخت ۷۳ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۸۵۶ ریال جزای نقدی محكوم شد.

جودكی اظهار داشت: قاچاق كالا پدیده ای است كه اثرات آن در جامعه به طور ناخوشایندی نمایان می شود به همین دلیل نیز می بایست با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی بازدارنده و مناسبت صورت گیرد.

سرپرست اداره كل تعزیرات حكومتی خراسان شمالی تصریح كرد: ورود بی رویه لباس خارجی، لطمه به اقتصاد كشور، تولیدكنندگان داخلی و نیروی انسانی را به همراه دارد كه باید به این امر توجه شود.

کد خبر 2758745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha