۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰

در خراسان شمالی؛

متخلفان صنفی به پرداخت٢٠٠میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند

متخلفان صنفی  به پرداخت٢٠٠میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند

بجنورد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: با رسیدگی و اعمال قانون در مورد ۳۰ فقره پرونده صنفی، متخلفان به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به صندوق دولت محکوم شدند.

ایرج عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید نظارت و کنترل بر واحدهای خبازی از سال ٩٢ در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون این نظارت با شدت بیشتری در خراسان شمالی انجام می شود.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر صنف خبازان شهرستان مرکز استان و سایر شهرستانها بر فعالیت نانوایی ها گفت: این نظارت‌ها بایستی با حفظ شأن خبازان انجام شود.

عزیزی افزود: از سال گذشته تاکنون٣٠ فقره پرونده تخلف صنفی در شعب تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تشکیل که از این تعداد ٢٧پرونده مربوط به تخلف صنف خبازان بوده است.

وی اضافه کرد: با رسیدگی و اعمال قانون این تعداد پرونده علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه توزیع، متخلفان به پرداخت٢٠٠میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

عزیزی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای خبازی چه در گروه نانوایی های آزاد پز و چه نانوایی هایی که سهمیه دولتی دریافت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ١٢۴یا ارسال پیامک به سامانه ٣٠٠٠٩۶۵١به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی جهت رسیدگی اطلاع دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: افراد فعال در نانوایی ها باید خود کنترلی داشته و واحدهای خبازی نیز از هرگونه توزیع آرد خارج از شبکه خودداری کنند چراکه بدون هیچ تبعیض و اغماضی با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

کد خبر 3718784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha