۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲

اسحاقی در گفتگو با مهر:

دو و میدانی کار قمی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

دو و میدانی کار قمی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

قم - دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کار قمی با زمان ۵۳ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پایان مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی کشورمان رضا ملک‌پور بر سکوی سوم کشور در ماده ۴۰۰متر بامانع ایستاد.

وی افزود: نفرات بر‌تر رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی کشور معرفی شدند که در این میان رضا ملک‌پور دونده خوش آتیه جوان قمی توانست با ثبت رکوردی قابل توجه مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ملک‌پور با زمان ۵۳ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و موفق شد در جمع برترین‌های ۴۰۰ متر با مانع کشور قرار بگیرد.

اسحاقی بیان داشت: این پیکار‌ها حکم انتخابی تیم ملی دوومیدانی را داشت که به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت برگزار شد تا نفرات بر‌تر برای دعوت به اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی شناخته شوند.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ در کشور چین و به میزبانی شهر ووهان برگزار خواهد شد و نفرات بر‌تر این مسابقات برای گزینش نهایی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی دعوت می‌شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: علاوه بر ملک‌پور، دو و میدانی کاران قمی شامل محمد سبب کار در ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، محمدرضا فریدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر و محمدحسین اسکندری در ماده پرتاب وزنه نفراتی هستند که بخت حضور در تیم ملی را دارند.

اسحاقی افزود: محمدرضا فریدی چندی پیش در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در قطر شرکت کرد که به دلیل عدم وجود نام وی در استارت لیست، روی پیست نرفت اما به زودی در مسابقات جهانی شرکت می‌کند.

کد خبر 2759249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha