۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵

بیژن نوباوه در گفتگو با مهر:

مهران دوستی تمام هنرش را برای مردم گذاشت/ خاطره یک سفر

مهران دوستی تمام هنرش را برای مردم گذاشت/ خاطره یک سفر

بیژن نوباوه نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد که مهران دوستی یک نیروی خدمتگزار بود که تمام نیرو، هنر و شخصیت خود را در راه مردم گذاشت و مردم به همین دلیل او را دوست دارند.

بیژن نوباوه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مهران دوستی و شناختی که از او در این سال ها داشته است، گفت: مهران دوستی از جمله بهترین های جامعه هنری کشور هم به لحاظ شخصیت و هم به لحاظ هنر و صدا بود.

وی ادامه داد: علت ماندگاری او این بود که از روزهای اول انقلاب و جنگ یک نیروی خدمتگزار بود. من در این سی و چند سال به خوبی او را می‌شناختم و قطعا کسی که تمام نیرو، هنر و شخصیت خود را در راه مردم بگذارد مردم هم او را دوست دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به محبوبیت مهران دوستی نزد مردم عنوان کرد: اکنون همه ناراحت هستند که او از میان ما رفته است چراکه تخصص و سواد بالایی داشت و هیچ گاه خودش را بیشتر از دیگری نمی دانست. او در ایام جنگ و در شرایط حساس انقلاب و راهپیمایی ها همیشه پا به رکاب و همراه با مردم بود.

وی اضافه کرد: امروز همه در رادیو جوان مهران دوستی را به خوش اخلاقی اش می شناسند. او فعالیت بسیار خوبی داشت و ارتباط صمیمی ای هم با جوانان برقرار می کرد و همین ها باعث اعتلای وی شد.

نوباوه در پایان گفت: مهران سال ها نگهدار مادرش بود و این جزو امتیازات ویژه او بود. من ابتدای انقلاب به همراه او سفری به خانه خدا داشتم و در آنجا خلوص و صافی او را دیدم و گزارش هایی که از خانه خدا ارایه می کرد هم حاکی از این بود که عشق بی پیرایه ای در این زمینه ها دارد.

کد خبر 2760079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha