۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۹

مظفری نیا خبرداد:

برگزاری مسابقه تنیس روی میز جانبازان و همایش ماهیگیری در گرگان

برگزاری مسابقه تنیس روی میز جانبازان و همایش ماهیگیری در گرگان

گرگان- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری مسابقه تنیس روی میز ویژه جانبازان و معلولین و همایش ماهیگیری خانوادگی در گرگان خبر داد.

رضا مظفری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: باهمکاری هیات جانبازان و معلولین شهرستان گرگان از تمامی ورزشکاران جانباز و معلول دعوت شده است تا در این مسابقات حضور پیدا کنند.

مظفری نیا با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز در دو بخش «ویلچر» و «ایستاده» انجام می شود، افزود: در بخش ویلچر ۱۰ نفر و دربخش ایستاده ۲۰ شرکت کننده خواهیم داشت که هم اکنون ثبت نام ازعلاقمندان آغاز شده است.

وی حمایت از ورزشکاران به ویژه جانبازان جنگ تحمیلی را از وظایف اصلی سازمان فرهنگی ورزشی خواند و اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز ایستاده در روز ۹ خرداد ۹۴ و ویلچر در روز ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ تا ۲۱ (عصر) درسالن ایثارگران واقع در سی متری رسالت، مقابل تدین بار انجام خواهد شد.

برگزاری همایش ماهیگیری خانوادگی به مناسبت اعياد شعبانيه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در ادامه گفت: به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه، مسابقه ماهیگیری خانوادگی نیز در گرگان برگزارمی شود.

مظفری نیا تصریح کرد: به گواهی علم پزشکی مصرف گوشت سفید، به ویژه ماهی برای سلامتی قلب و عروق فوق العاده مفید است اما با توجه به ضرورت های زندگی امروز، مصرف ماهی به عنوان يكی از سالم ترين مواد خوراكی نياز به فرهنگ سازی دارد.

وی ادامه داد: بر همين اساس سازمان فرهنگی ورزشی با همکاری کمیته ماهیگیری هیات ورزش های همگانی استان وشهرستان، اداره کل شیلات استان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر استان و نیروی انتظامی استان گلستان اقدام به برگزاری اين رويداد تفريحی ورزشی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان و نیز فرا رسیدن روز جهانی بدون دخانیات خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بیان کرد: این گردهمایی در روز جمعه هشتم خرداد ۹۴ از ساعت ۸ صبح تا  ۱۲ در  آب بندان روستای محمدآباد واقع در کیلومتر ۴ جاده گرگان - آق قلا برگزار می شود.

مظفری نیا در پایان ياد آور شد: از تمامی شهروندان دعوت به عمل می آید تا در این روز همراه با خانواده در این برنامه حضور به هم رسانند.

کد خبر 2762031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha