۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۵۴

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

طرح مسکن اجتماعی با هدف احیای بافت های فرسوده استان اجرا می شود

طرح مسکن اجتماعی با هدف احیای بافت های فرسوده استان اجرا می شود

بجنورد - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ساخت واحد های مقاوم و احیای بافت فرسوده در نقاط مختلف این استان را از اهداف اجرای طرح مسکن اجتماعی اعلام کرد.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طرح مسکن اجتماعی یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه به شمار می رود، گفت: ساخت و ساز و مقام سازی در بافت های فرسوده استان، از بروز حوادث ناگوار در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله جلوگیری می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآور شد: در شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار استان که بحث حاشیه نشینی نیز در آنها وجود دارد، اجرای این طرح یکی از برنامه های مهم راه و شهرسازی استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در همین رابطه برنامه های مختلفی به منظور اجرای موفق این طرح به منظور تامین مسکن برای تمامی اقشار مختلف جامعه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بنا بود که با تکمیل پروژه های آغاز شده یا در حال اجرای مسکن مهر، طرح مسکن اجتماعی، جایگزین طرح مسکن مهر شود.

بدیعی مقدم نیز پیش از این، از اتمام مسکن مهر خراسان شمالی تا پایان سال ۹۵ خبر داده و گفته بود که تلاش می کنیم تا با اتمام پروژه های مسکن مهر، طرح مسکن اجتماعی را در استان آغاز کنیم.

این درحالی است که هم اکنون در خراسان شمالی هزاران واحد مسکن مهر در حالت بلاتکلیفی و نیمه تمام رها شده است.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان جمعیتی بالغ بر ۹۱۱ نفر دارد.

کد خبر 2769412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha