۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

مدیركل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی عنوان کرد:

ایجاد مركز تحقیقات محیط زیست مهم ترین مطالبه در سفر ریاست جمهوری

ایجاد مركز تحقیقات محیط زیست مهم ترین مطالبه در سفر ریاست جمهوری

بجنورد - مدیركل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: ایجاد مركز تحقیقات محیط زیست استان مهم ترین مطالبه این اداره كل در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی است.

سید علی اصغر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی سفر دولت گذشته و همچنین سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اداره كل محیط زیست استان، پروژه و مطالبه خاصی نداشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه نگاه دولت تدبیر و امید اتمام پروژه های نیمه تمام و حساسیت به حوزه محیط زیست است از این جهت اداره كل محیط زیست استان، چند پروژه پیشنهادی برای این سفر دارد.

مطهری ایجاد مركز تحقیقات محیط زیست خراسان شمالی  را یکی از مهم ترین مطالبات اداره كل محیط زیست استان در این سفر عنوان كرد و گفت: با ایجاد این مركز زیرساخت مناسبی برای پایش منابع آب و خاك فراهم می شود.

وی افزود: با توجه به ضعف و کمبود تجهیزات و امكانات در اداره كل حفاظت محیط زیست استان، تخصیص خودرو و موتور سیكلت برای پاسگاه های این اداره کل، از دیگر مطالبات این اداره كل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان خراسان شمالی با دو میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار وسعت، ۱۹۴ هزار و ۱۴۱ هکتار آن شامل سه پارک ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو، مناطق حفاظت شده سالوک، ساریگل، قرخود، گلول و سرانی و پناهگاه حیات وحش میاندشت زیر پوشش مدیریت حفاظت محیط زیست این استان قرار دارد.

 

کد خبر 2770423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha