۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰

استاندار خراسان شمالی:

۲۲ پروژه برای تصویب در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی مشخص شد

۲۲ پروژه برای تصویب در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی مشخص شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۲ پروژه اولویت دار استان برای تصویب در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی مشخص و معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اكبر پرویزی صبح پنچ شنبه در نشست با اعضای ستاد توسعه خراسان شمالی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: با سفر هیئت دولت یازدهم به خراسان شمالی در همه حوزه ها اقدامات موثری صورت گرفته و این سفر خیر و بركت زیادی را برای استان به همراه خواهد داشت.  

وی افزود: طی جلسه ای كه پیش از سفر با وزیران و ریاست جمهور برگزار شد ۲۲ پروژه اولویت دار خراسان شمالی برای تصویب در این سفر معرفی شد كه بخش عمده این پروژه ها طی سال ۹۴ اجرایی و تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی توجه به پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، طرح های مربوط به بافت های فرسوده، اجرای بیمارستان های بجنورد و شیروان و ... را از جمله طرح های مهم پیشنهادی در سفر ریاست جمهوری ذکر کرد.

به گفته پرویزی تعهدات دولت یازدهم در اجرای پروژه ها مشخص و مقید به انجام بوده و امید می رود با بهره برداری از این پروژه ها تحول مناسبی در بخش های مختلف استان ایجاد شود.

وی با تاكید بر صادق بودن مدیران در قبال شهروندان تصریح كرد: مدیران باید با مردم صادقانه برخورد كرده و از دادن وعده هایی كه ممكن است محقق نشود خود داری كنند.

پرویزی همچنین با بیان اینكه مرم خراسان شمالی در ۲۴ خردادماه امسال و در جریان سفر حجت الاسلام روحانی به استان حماسه ای دیگر خلق می كنند، گفت: ستاد استقبال مردمی از ریاست جمهوری باید به خوبی شهروندان را برای استقبال از كاروان دولت تدبیر و امید آماده کند.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به این استان ۱۱ وزیر و چهار معاون رییس جمهور حضور داشته و به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت های این استان در بخش های مختلف اظهار داشت: خراسان شمالی در سال گذشته در زمینه مدرسه سازی در جایگاه سوم، گازرسانی جایگاه دوم، راه روستایی جایگاه چهارم و در جذب ردیف اعتبارات استانی در جایگاه اول كشوری قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول در سال۹۲ تنها ۳۸ درصد اعتبارات به خراسان شمالی تخصیص یافته بود در حالی كه این میزان در سال گذشته به ۸۵ درصد ارتقا یافت.

وی همچنین از بهره برداری از ۳۰ مدرسه در استان تا پایان تابستان سال جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ۱۲۰ مدرسه در استان آغاز شده كه از این تعداد ۹۰ مدرسه تکمیل و تحویل داده شده است.

پرویزی افزود: همچنین طی ۲۰ماهه گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ها و دهیاری های استان  پرداخت شده است.

وی با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس در سفر ریسات جمهوری به خراسان شمالی تصریح كرد: باغ موزه دفاع مقدس با مدیریت درست باید در مكانی احداث شود كه برای حضور مردم مانعی ایجاد نشود.

پرویزی در خاتمه گفت: با توجه به وضعیت سیاسی و اقتصادی كشور فشاری كه از داخل به دولت وارد می شود سخت تر از فشارهای بین المللی بوده اما باید تلاش شود فشارهای خارجی و داخلی به حداقل برسد.

کد خبر 2776176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha