۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵

مدیرکل ورزش و جوانان:

۱۷۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در خراسان شمالی وجود دارد

۱۷۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در خراسان شمالی وجود دارد

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در این استان ۱۷۵ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آنها منوط به تأمین اعتبار است.

امین رشیدلمیر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تکمیل زیرساخت های ورزشی خراسان شمالی، افزود: ضعف در زیرساخت های ورزشی معضل بزرگی برای استان بوده و اداره كل ورزش و جوانان استان نیز طی سال جاری برای رفع بخشی از این مشکلات، برنامه های موثری را در دستور كار دارد.

وی با بیان این که با پیش بینی های صورت گرفته تا پایان سال جاری پروژه های متعددی در حوزه ورزش استان به بهره برداری می رسد، گفت: سال ۹۵ آغاز شكوفایی ورزش استان بوده و مردم خراسان شمالی در سال آینده شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ورزش خواهند بود.

رشیدلمیر در ادامه با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام در کشور و استان، اظهار داشت: بنا بر آمار وزرات كشور ۲۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های نیمه تمام در نظر گرفته شده كه از این میان ۶۷ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

این مقام مسئول افزود: به عبارتی ۶۸ درصد تعهدات در حوزه پروژه های نیمه تمام كشور باقی مانده است كه بخش عمده این پروژه ها را طرح های ورزشی تشكیل می دهند.

رشیدلمیر تصریح كرد: همچنین در خراسان شمالی ۱۷۵ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد و ۷۵ پروژه نیز در دست ساخت است.

وی گفت: پروژه ورزشی اركان و استادیوم تختی بجنورد تا قبل از نیمه دوم امسال افتتاح می شوند كه با راه اندازی آن ها ورزش های میدانی و فوتبالی استان پوشش داده می شوند.

رشیدلمیر افزود: این در حالی است كه تاكنون مجوز استخدام نیرو برای این مكان ها صادر نشده و برای نگهداری از آنها با مشكل مواجه خواهیم شد.

وی تصریح كرد: در صورت تامین اعتبار همچنین سالن ورزشی دو هزار نفری اسفراین و سه هزار نفری شیروان نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیركل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: به دلیل عدم تکمیل زیرساخت های ورزشی و نبود خوابگاه، خراسان شمالی بسیاری از میزبانی های ورزشی را از دست می دهد كه باید مسئولین به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

 

کد خبر 2777348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha