۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰:۰۶

رئیس هیئت ورزش های باستانی خراسان شمالی انتخاب شد

رئیس هیئت ورزش های باستانی خراسان شمالی انتخاب شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: با برگزاری مجمع عمومي هيئت ورزشهاي باستاني و زورخانه اي خراسان شمالي، امين مهرجادي به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه مجمع عمومي هيئت ورزشهاي باستاني و زورخانه اي خراسان شمالي با حضور محمود طالقاني؛ رئيس فدراسيون كشتي پهلواني و زورخانه اي كشور در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شد.

در اين نشست امين مهرجادي که تنها كانديداي تصدی ریاست هيئت باستاني و زورخانه اي استان بود با کسب پانزده رای موافق از مجموع هجده رای اعضای مجمع، برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مديركل ورزش و جوانان خراسان شمالي در این مجمع با بیان این که در حال حاضر چهار گود ورزش های باستانی و زورخانه ای در شهرستان های مختلف این استان فعال است، افزود: علاوه بر این ساخت چهار زورخانه دیگر نیز در حال اجرا است.

علی روشن با بیان این که چهار گود زورخانه فعال در استان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین واقع شده اند، اظهار داشت: با افتتاح چهار گود باستانی در دست ساخت، تقریبا تمامی مراکز شهرستان های خراسان شمالی دارای گود ورزش های باستانی و زورخانه ای می شوند.

وی با اشاره به این که هم اکنون در بجنورد؛ مرکز خراسان شمالی دو گود باستانی وجود دارد، افزود: همچنین ساخت یک گود باستانی با مشارکت شهرداری این شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان در دست اقدام است که با ساخت آن، شمار گودهای باستانی و زورخانه ای بجنورد به سه گود افزایش می یابد.

روشن در پایان عنوان کرد: ورزش های باستانی و زورخانه ای یادگار فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما بوده و لازم است زمینه های گسترش این رشته ورزشی در بین جوانان، بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 2157274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha