۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۳

در خراسان شمالی؛

شیرآلات غیر استاندارد با استفاده از علامت جعلی توقیف شد

شیرآلات غیر استاندارد با استفاده از  علامت جعلی توقیف شد

بجنورد- مديرکل استاندارد خراسان شمالی از توقیف شیرآلات غیر استاندارد با علامت استاندارد جعلی در این استان خبر داد.

فهیمه مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا کنون ۳۲ مورد جعل علامت استاندارد بر روي شيرآلات غير استاندارد در این استان شناسایی و کالاهای کشف شده از سوی این اداره کل توقيف شده است.

وی اظهار داشت: اخیرا شیرآلاتی با نام تجاری (LUX) وارد بازار این استان شده و به متقاضیان عرضه شده بود که علامت استاندارد حک شده بر روی آن جعلی بود.

مهمان نواز افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد خراسان شمالی در بازرسی هایی که از مراکز عرضه و توزيع استان داشتند با مشاهده این شيرآلات، تمامی آنها را توقیف کردند.

وي استفاده از نام و نشان استاندارد را بدون داشتن مجوز رسمی تخلف عنوان کرد و گفت: این اقدام جعل نشان استاندارد محسوب و متخلفین به مقامات قضایی معرفی می شوند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی به تمامی مصرف کنندگان کالاهای مصرفی و غیر مصرفی توصیه کرد تا هنگام در هنگام خرید حتما به نشان استاندارد روی کالا توجه کنند.

کد خبر 2777915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وحید همایونی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      0 0
      باسلام تولید کنندگانی هستند که پس از اخذ مجوز تولید با آرم استاندارد ، دیگر به رعایت الزامات استاندارد نکرده و محصولات خود رابا آرم استاندارد روانه بازار می نمایند که مستلزم پیگیری های نیروهای مستعاد آن سازمان محترم میباشد.