۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

برنامه های فرهنگی مذهبی نهادها با محوریت قرآنی برگزار شوند

برنامه های فرهنگی مذهبی نهادها با محوریت قرآنی برگزار شوند

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برنامه های فرهنگی مذهبی دستگاهها و نهادهای فرهنگی با محوریت قرآنی اجرا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عصر امروز در آئین افتتاح نهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزود: همه داشته های ما از برکت قرآن کریم و توجه به دستورات الهی است.

حجت الاسلام ناصر هدایتی با اشاره به نقش نمایشگاه های قرآنی در گسترش و ترویج فرهنگ دینی و تاکید بر تداوم برگزاری آن در طول ایام سال، دسترسی آسان به اقلام قرآنی و کتب مذهبی و آشنایی اقشار مختلف مردم با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: توجه به باورهای دینی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، می تواند به افزایش آگاهی، روشنگری وبصیرت دینی آنان منجر شود.  

حجت الاسلام هدایتی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر کتب قرآنی، محصولات سمعی و بصری و نرم افزارهای علوم قرآنی در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی نسبت به قیمت بازار به متقاضیان ارائه می شود.

وی خواستار برگزاری مداوم نمایشگاه های دینی و قرآنی در مرکز استان و شهرستانهای خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان شمالی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری شهرداری بجنورد برپا شده است، شماری از مسئولان دستگاههای فرهنگی این استان حضور داشتند.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل سالن نمایشگاه‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

کد خبر 2789730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha