۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

حجت الاسلام هدایتی:

مقالات همایش آموزه های سیاسی امام رضا (ع) به کارگاه نقد و بررسی می روند

مقالات همایش آموزه های سیاسی امام رضا (ع) به کارگاه نقد و بررسی می روند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه دومین همایش ملی علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا (ع) در خراسان شمالی گفت: مقالات همایش آموزه های سیاسی امام رضا (ع) این هفته به کارگاه نقد و بررسی می روند.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این کارگاه که از روز دوازدهم شهریورماه در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار می شود، هفت نفر از پژوهشگران مقالات خود را ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: با ارائه این مقالات، پژوهشگران مختلف از سازمانها، هیئت های علمی دانشگاهها و هسته های پژوهش کانون های فرهنگی و هنری کار بررسی و نقد مقالات را آغاز و سپس آن را به داوران این همایش خواهند سپرد.

حجت الاسلام هدایتی افزود: تا پایان مهلت اعلام شده در فراخوان همایش، 130 مقاله از 20 استان کشور به دبیرخانه همایش ملی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) ارسال شده که بیشترین آنها به پژوهشگران و نویسندگان استانهای خراسان شمالی، مازندران و کرمانشاه تعلق دارد.

وی تصریح کرد: مقالات منتخب در این همایش در قالب کتاب منتشر و به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

مسئول دبیرخانه دومین همایش ملی علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا (ع) در خراسان شمالی مقالات رسیده به این همایش را از نظر محتوا بسیار با کیفیت خواند و گفت: پژوهشگران شرکت کننده در این همایش اکثرا دارای مدارک تحصیلی دکترا و کارشناسی ارشد هستند.

به گفته وی در همایش امسال آقایان نوروزیان، مرجانی، پژوهنده، اسماعیلی، آریان فر و سلیمان پورمسئولیت داوری مقالات را بر عهده داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش ملی علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا (ع) قرار است روز 12 شهریورماه  جاری، همزمان با دهه کرامت در خراسان شمالی برگزار شود.

کد خبر 2361729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha