۹ تیر ۱۳۹۴، ۸:۵۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی:

سرمایه گذاران ازحمایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری بهره مند می شوند

سرمایه گذاران ازحمایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری بهره مند می شوند

بجنورد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: سرمایه گذاران به منظورتامین اصل وسود تسهیلات اعطایی بانك ها، ازحمایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری بهره مند می شوند.

محمد علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزود: این صندوق در راستای حمایت از سرمایه گذاران به منظور احداث و توسعه واحد تولیدی، سرمایه درگردش، بازسازی و نوسازی تجهیزات و... خدمات ویژه ای ارائه می کند.

وی اظهار داشت: این خدمات شامل صنایعی خواهد بود که وضعیت مناسبی در صورت های مالی، فروش و سود دهی آنان مشاهده و دارای حداقل یک شیف کاری باشند.

یوسفی تصریح کرد: در صورت صدور ضمانت نامه از سوی این صندوق، صنایع واجد شرایط فوق نیاز به تامین وثیقه ملکی ندارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: صدور ضمانت نامه برای صنایع کوچک برتر در قبال اخذ چک، سفته و ضامنین حقیقی و حقوقی معتبر، از سوی این صندوق انجام خواهد شد.

یوسفی افزود: درصورت تایید طرحهای توجیهی ازطرف بانك عامل، چنانچه متقاضی دریافت تسهیلات، كسری وثیقه داشته باشد، صندوق با صدور ضمانت نامه از متقاضی حمایت خواهد کرد.

وی از سرمایه گذاران واحدهای صنعتی مستقر در شهرك ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی خواست تا در صورت نیاز به دریافت تسهیلات و بهره مندی از مزایای صندوق ضمانت سرمایه گذاری به شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی در خراسان شمالی فعال است.

کد خبر 2847841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha