۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

کتابی که تیم برتون براساس آن فیلم ساخته منتشر می‌شود

کتابی که تیم برتون براساس آن فیلم ساخته منتشر می‌شود

انتشارات پریان، کپی‌رایت مجموعه«بچه های عجیب و غریب یتیم‌خانه خانم پرگرین» را خریداری کرده تا با ترجمه شبنم سعادت منتشر شود. همچنین قرار است تیم برتون براساس این مجموعه، فیلم بسازد.

فرزاد فربد، مدیر انتشارات پریان در گفتگو با خبرنگار مهر از گرفتن حق کپی‌رایت برای چاپ و نشر مجموعه سه جلدی  خبر داد و گفت: این مجموعه «بچه های عجیب و غریب یتیم‌خانه خانم پرگرین»نوشته  رنسوم ریگز است که حق چاپ و نشر آن از ناشر آمرکایی گرفته شده است.

به گفته مترجم مجموعه آثار فیلیپ پولمن، قرار است، تیم برتون براساس این کتاب‌ها، فیلمی هم بسازد که بخش اول آن، بهار 95 بر پرده سینماها می‌رود.  اوا گرین و ساموئل جکسون در این فیلم بازی می کنند. مترجم نسخه  فارسی  شبنم سعادت است که پیش از این مجموعه کتاب‌های علمی تخیلی- آخرزمانی «عطش مبارزه» Hunger Games را به فارسی ترجمه کرده است.

انتشارات پریان به شکلی تخصصی ژانر فانتزی وعلمی تخیلی را به خوانندگان فارسی زبان عرضه می کند.
کتاب «بچه‌های عجیب و غریب یتیم‌خانه خانم پرگرین» داستان پسری است که در پی یک تراژدی خانوادگی سرنخ هایی را دنبال می‌کند که او را به یتیم‌خانه ای در ولز می رساند تا به گذشته عجیب و غریب پدربزرگش پی ببرد. بخشی از داستان از طریق عکس‌های سیاه و سفید کتاب ​روایت می‌شود.

کد خبر 2848903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha