۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲

حجت الاسلام یعقوبی:

مذاکره کنندگان هسته ای مراقب فریب و تزویر شیطان بزرگ باشند

مذاکره کنندگان هسته ای مراقب فریب و تزویر شیطان بزرگ باشند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با بیان این که آمریکا شیطان بزرگ بوده و کار شیطان نیز فریب و نیرنگ است، افزود: مذاکره کنندگان هسته ای ایران باید در امضای توافق احتمالی نسبت به فریب و تزویر او مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن شب های قدر، اظهار کرد: ماه رمضان سرور همه ماه های سال بوده و لیالی قدر نیز سرور همه شب ها و روزهای سال به شمار می روند.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از این فرصت ویژه، افزود: خداوند ارزش شب قدر را برتر از هزار ماه عنوان کرده به گونه ای که اگر انسان یک شب قدر را خالصانه احیاداری و عبادت کنند ثواب بیش از ۸۳ سال عبادت را خواهد برد.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوازدهم تیرماه، سالگرد حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین آن در سال ۱۳۶۷، گفت: کشورهایی که داعیه دفاع از حقوق بشر دارند خود دستشان تا مفرغ به خون انسان های بیگناه آغشته است.

وی خطاب به کشورهای غربی اظهار کرد: شما چه مسئولیتی در برابر حقوق بشر دارید در حالی که خود بزرگ ترین ناقضان آن هستید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای غربی، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید هوشیار و آگاه باشد که با چنین کشورهایی در حال مذاکره هستند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که متأسفانه برخی زودباور بوده و فریب چراغ سبزهای آمریکا را می خورند، اظهار داشت: آمریکا گرگ درنده و وحشی بوده و از این گرگ نباید انتظار دلسوزی و پاسبانی داشت.

وی افزود: مذاکره کنندگان هسته ای ایران شجاع، باغیرت و باعزت بوده و می بایست به مذاکرات خود ادامه دهند اما هوشیار باشند که اگر قرار است توافقی امضا شود، این توافق باید مایه افتخار نظام و سرشکستگی دشمنان باشد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با بیان این که آمریکا شیطان بزرگ بوده و کار شیطان نیز فریب و نیرنگ است، افزود: باید مذاکره کنندگان هسته ای ایران در امضای توافق احتمالی نسبت به فریب و تزیور شیطان بزرگ مراقب و هوشیار باشند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: این امام همام به دلیل عدالت طلبی و عدالت گستری، کم فرهنگی مردم با وجود توسعه جغرافیایی دنیای اسلام، انحرافات از اسلام ناب، کمبود مدیریت شایسته و مدیریت از سوی افراد نالایق به شهادت رسید.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم این روز، افزود: مسلمانان در روز قدس امسال می بایست علیه سه غده سرطانی اسراییل، داعش و آل سعود خشم و نفرت خود را فریاد بزنند.

وی با بیان این که دنیای اسلام گرفتار استکبار، مرتجعین و آل سعود شده است، اضافه کرد: در روز قدس امسال مسلمانان اقصی نقاط جهان انزجار خود را از اقدامات این سه گانه شوم اعلام خواهند کرد.

کد خبر 2850370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha