۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵

در گفتگو با مهر اعلام شد:

مشکلی در قرارداد حسن‌زاده وجود ندارد/ مهاجم ذوب‌آهن می ماند

مشکلی در قرارداد حسن‌زاده وجود ندارد/ مهاجم ذوب‌آهن می ماند

اصفهان - معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مشکلی در قرارداد مسعود حسن‌زاده، مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن وجود ندارد و او دو سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد.

احمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعات مبنی بر جدایی مسعود حسن‌زاده، مهاجم باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از این تیم و پیشنهاد استقلال تهران به این بازیکن اظهار داشت: مسعود حسن‌زاده دو سال با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارد و در این تیم ماندنی است؛ من تعجب می‌کنم که درباره ماندگاری یا جدایی این بازیکن سئوال پرسیده می‌‌شود.

وی ادامه داد: هم باشگاه ذوب‌آهن و هم سرمربی تیم در زمینه ماندن او در تیم تمایل دارند و خود حسن‌زاده نیز مایل است که در تیم ذوب‌آهن اصفهان بماند.

وی درباره صحبت‌های نظری جویباری و دیگر مسئولان باشگاه استقلال تهران مبنی بر اینکه رضایتنامه حسن‌زاده از سوی باشگاه ذوب‌آهن برای باشگاه استقلال صادر می‌شود، بیان داشت: این صحبت‌ها فصل گذشته نیز درباره محسن مسلمان مطرح شده بود اما چنین چیزی انجام نشد و در حال حاضر مسعود حسن‌زاده از حضور در تمرینات تیم بسیار راضی است و از روز نخست در تمرینات حاضر بود.

فقیهی گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای است و تفکرات حرفه‌ای دارد و موضوع او با باشگاه ذوب‌آهن، مسئله مالی است که یک طرف آن باشگاه ذوب‌آهن و طرف دیگر نیز حسن‌زاده است که باید این توافق در مدت زمان مورد نظر صورت گیرد و به نظر من مشکل خاصی در این زمینه نیست.

وی اضافه کرد: این بازیکن برای ذوب‌آهن بسیار زحمت کشیده و کادر فنی و مسئولان باشگاه نیز از او رضایت قابل توجهی دارند که امیدوارم موضوع به سرعت حل شود.

کد خبر 2852270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha