۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵

در هفته بهزیستی؛

۹ طرح و پروژه بهزیستی در خراسان شمالی افتتاح می شود

۹ طرح و پروژه بهزیستی در خراسان شمالی افتتاح می شود

بجنورد- مدیركل بهزیستی خراسان شمالی از افتتاح ۹ طرح و پروژه این اداره کل همزمان با هفته بهزیستی در این استان خبر داد.

رضا اله‌وردی صبح امروز در حاشیه بازدید شماری از خبرنگاران از فعالیت‌های بهزیستی خراسان شمالی، گفت: در هفته بهزیستی که با شعار «تنها، همه با هم می توانیم» آغاز شده است، ۹ پروژه شامل پایگاه خدمات اجتماعی، مجتمع خدمات بهزیستی عارف، موسسه خیریه محسنین و موسسه خیریه طاهران نیكان در شهرستان بجنورد، كلینیك ترك اعتیاد كامیاب و مجتمع رفاهی شهر قاضی در شهرستان مانه و سملقان، خانه كودكان و نوجوانان امام علی(ع) شهرستان گرمه و كیلینك مددكاری مسیر سبز و مركز آموزشی توانبخشی قائم شهرستان جاجرم، افتتاح خواهند شد.

وی، علاوه بر برنامه گلباران مزار شهدا و برگزاری تور مطبوعاتی به منظور بازدید خبرنگاران از مراكز تحت نظارت بهزیستی استان، بازدید از مراكز توانبخشی و اجتماعی شهرستان بجنورد و منزل مددجویان با حضور استاندار خراسان شمالی و معاونین وی و مدیران كل استانی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی عنوان کرد.

اله‌وردی افزود: بازدید از منزل مددجویان شهرستان جاجرم، بازدید از ادارات بهزیستی شهرستان های شیروان و فاروج، سخنرانی مدیركل بهزیستی خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه و ... از دیگر برنامه هایی است که در هفته بهزیستی در این استان اجرایی خواهد شد.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و كمك به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را از مهم ترین برنامه های این نهاد حمایتی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستم تا بیست و ششم تیرماه  به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

کد خبر 2855987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha