۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹

الله وردی:

جذب مشاركت های خیرین اولویت كاری بهزیستی خراسان شمالی است

جذب مشاركت های خیرین اولویت كاری بهزیستی خراسان شمالی است

بجنورد- مدیركل بهزیستی خراسان شمالی گفت: امسال جذب مشاركت های بیشتر خیرین و اجرای فعالیت های برنامه محور از اولویت های كاری بهزیستی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا الله وردی ظهر یکشنبه در نشست مدیران و معاونان بهزیستی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه بهزیستی، اداره كل بهزیستی استان در تلاش است تا با مشاركت ها و همكاری های بیشتر بهترین خدمات را به مددجویان تحت حمایت خود ارئه دهد.

وی گفت: امسال بهزیستی خراسان شمالی فعالیت های موثرتری در راستای خدمت رسانی به مددجویان در دستور كار قرار داده است.

الله وردی با بیان اینكه سال گذشته جذب مشاركت های مردمی در بهزیستی استان پایین بوده است، افزود: امسال شناسایی، تعامل و جذب مشاركت های بیشتر خیرین و اجرای فعالیت های برنامه محور از اولویت های كاری بهزیستی خراسان شمالی است.

وی همچنین از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بهزیستی خراسان شمالی طی سال گذشته خبر داد و اضافه كرد: میزان اعتباراتی كه سال گذشته به این اداره كل تخصیص داده شده بود امسال به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

الله وردی با اشاره به شعار سال ۹۴ گفت: بهزیستی استان فعالیت های خود را در راستای تحقق شعار سال و ایجاد تعامل و وحدت برای تلاش صادقانه و همراه با پاسخگویی به جامعه هدف خود انجام می دهد.

وی افزود: معاونین و روسای بهزیستی شهرستان های خراسان شمالی برای دست یابی به اهداف در نظرگرفته شده در سال جدید باید از برنامه ریزی مدون و مدیریت كاربردی استفاده كنند.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی به روز بودن دانش و تجربه كاركنان این سازمان را مورد تاكید قرار داد و گفت: به روز نبودن تجربه و دانش، سازمان و جامعه هدف را با چالش هایی مواجه خواهد ساخت.

به گفته الله وردی اگر دانش و تجربه کارکنان بهزیستی به روز باشد به طور حتم ارائه خدمات به جامعه هدف بهتر و غنی تر خواهد شد.

کد خبر 2566954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha