۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸

به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی؛

طرح احسان توسط بهزیستی خراسان شمالی اجرا می‌شود

طرح احسان توسط بهزیستی خراسان شمالی اجرا می‌شود

بجنورد- مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: به منظور افزایش مشارکت مردمی در بهزیستی این استان، طرح احسان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اله وردی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهزیستی خراسان شمالی در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی و رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش این سازمان، اجرای طرح احسان را به صورت پایلوت در شهرستان بجنورد در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: در این طرح فیش‌هایی با مبالغ مشخص به فروشگاه‌های طرف قرار داد بهزیستی خراسان شمالی ارائه می‌شود که فروشندگان با فروش این فیش‌ها از مبالغ جمع آوری شده کالای مورد نیاز را در اختیار مددجویان معرفی شده قرار می‌دهند.

اله وردی اظهار کرد: فروشگاه‌های طرف قرار داد بهزیستی استان برای اجرای این طرح، شامل فروشگاه‌های لوازم ضروری منزل، مواد غذایی، لوازم پزشکی و پوشاک است.

به گفته وی بهزیستی خراسان شمالی برای اجرای طرح احسان هم اکنون با ۳۰ فروشگاه در سطح شهرستان بجنورد قرار داد منعقد کرده است.

اله وردی با اشاره به اقدامات بهزیستی استان در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی افزود: برگزاری جلسات مختلف با موسسات خیریه، مدارس هیئت امنایی، جمع آوری اطلاعات، ارائه طرح‌های ابتکاری و ... از جمله این اقدامات است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: از ابتدای امسال تاکنون میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 3041203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha