۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰

دو خبر از تئاتر

«هزار شلاق» میزبان ۲ هنرمند شد/ نمایش‌های جدید در راه تئاتر شهر

«هزار شلاق» میزبان ۲ هنرمند شد/ نمایش‌های جدید در راه تئاتر شهر

میزبانی نمایش «هزار شلاق» از عباس جوانمرد و قربان صابر از تاجیکستان و اجرای دو اثر نمایشی جدید در مجموعه تئاتر شهر دو خبر از تئاتر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «هزار شلاق» یکشنبه شب ۲۱ تیرماه پذیرای عباس جوانمرد و قربان صابر دو هنرمند تئاتر ایران و تاجیکستان بود.

عباس جوانمرد پس از تماشای «هزار شلاق» با غیر قابل انتظار دانستن این اثر گفت: تنها می توانم این نمایش را تحسین کنم چون بسیار اثر درخشانی بود و این همه بداعت از یک گروه جوان برای من غیر قابل انتظار بود.

وی در ارتباط با نکات قابل توجه نمایش «هزار شلاق» گفت: «هزار شلاق» برای من انباشت عظیمی از زیبایی ها، هم به لحاظ بصری و همه به لحاظ صوتی بود. نمایش از ابتدا در یک مجرا و مسیر بسیار درخشان هماهنگ، یکدست و حیرت انگیز بود. ای کاش زودتر به تماشای این نمایش نشسته بودم.

همچنین در همین شب قربان صابر هنرمند تئاتر تاجیکستان پس از تماشای نمایش «هزار شلاق» گفت: این نمایش من را تحت تاثیر قرار داد و برای من تماشای این اثر فوق العاده لذت بخش بود.

وی افزود: من از کشور تاجیکستان آمدم و کشور من بسیار زیاد به اینگونه نمایش ها نیاز دارد. نمایش هایی که اشاره ای طنزگونه به سیاست و تاریخ دارد.

نمایش «هزار شلاق» به نویسندگی ناصر حبیبیان و کارگردانی احسان ملکی در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج تا پایان تیرماه و در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

 اجرای دو اثر نمایشی جدید در تالارهای اصلی و چهار سو

دو اثر نمایشی این هفته در تالارهای اصلی و چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز خواهند کرد.

از روز دوشنبه ۲۲ تیر ماه نمایش « فصل شکار بادبادک ها» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی و بازی بهنوش طباطبایی ساعت ۲۰:۴۵ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند.

از چهارشنبه ۲۴ تیر ماه هم نمایش «شنیدن» به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا کوهستانی و بازی الهام کردا، مهین صدری، مونا احمدی، آیناز آذرهوش ساعت ۲۰:۳۰ ، به مدت زمان ۶۰ دقیقه در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 2857815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha