۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹

استاندار خراسان شمالی:

توافق عزتمندانه هسته ای اقتدار ملت ایران را نشان داد

توافق عزتمندانه هسته ای اقتدار ملت ایران را نشان داد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: توافق عزتمندانه هسته ای بین ایران و کشورهای گروه ۱+۵ اقتدار ملت مسلمان ایران را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی کسب توافق عزتمندانه هسته ای را به مردم تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در آستانه عید سعید فطر، تجلی اوج یک ماه بندگی و عبودیت پروردگار متعال، فرزندان ملت بزرگ ایران برگ زرین دیگری ازاقتدار و استقامت ملی را درتاریخ کشور عزیزمان به ثبت رساندند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی در ادامه پیام خود می افزاید: امروز سربازان جبهه دیپلماسی با حمایت های بی دریغ ملت بزرگ ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس محترم جمهور توانستند در چارچوب خطوط قرمز ترسیم شده نظام جمهوری اسلامی ایران، حقانیت و صلابت ملت بزرگ ایران را بر قدرتهای بزرگ و زیاده خواه جهان تحمیل نموده واز خواسته های به حق ملت دفاع کرده و زمینه احقاق حقوق هسته ای ایران را فراهم آورند.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک کسب این موفقیت بزرگ نشان اقتدار و استقامت ملت ایران در برابر تحریم های ناعادلانه و به رسمیت شناختن حقانیت جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای از سوی کسانی است که با توهمات خود ساخته موجبات ظلم و ستم به ملت ایران را فراهم آوردند.

استاندار خراسان شمالی در خاتمه پیام تبریک خود می گوید: اینجانب در آستانه عید سعید فطر، این موفقیت بزرگ را به ملت قهرمان ایران به ویژه مردم خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در آینده ای نه چندان دور مردم عزیز ایران اسلامی شاهد آثار و برکات این موفقیت بزرگ باشند.

کد خبر 2859706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha