۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴

فرماندار خمین:

حل مشکل بیکاری درخمین مستلزم فعال شدن صنایع بزرگ در این منطقه است

حل مشکل بیکاری درخمین مستلزم فعال شدن صنایع بزرگ در این منطقه است

خمین- فرماندار خمین گفت: با توجه به نرخ بیکاری در شهرستان خمین، نیازمند پیگیری های وسیع برای عملیاتی کردن پروژه های بزرگ اقتصادی شرکت سایپا و پتروشیمی و دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان خمین افزود: با فعال شدن شرکت سایپا و اشتغال دو هزار نفر به تولید، بخش مهمی از مشکل بیکاری شهرستان خمین رفع می شود.

وی اظهار داشت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مناطق محروم شهرستان خمین جذب شده که به طور مستقیم استفاده شده است و توانستیم در ۲۲ روستا در بخش مرکزی و هشت روستا در بخش کمره شهرستان خمین از آن استفاده بهره بگیریم.

فرماندار خمین با اشاره به  اجرای سند ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان اظهار داشت: برای کاهش آمار تلفات درون شهری و برون شهری از مشارکت مسئولان و آموزش صحیح و رعایت قوانین و مقررات در حوزه راهنمایی و رانندگی استفاده خواهد شد.

ساداتی با اشاره به پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: توافق هسته ای که توسط تیم شجاع، بابصیرت و انقلابی کشورمان، با توکل بر خدا، انجام شد، مورد اقبال رهبر قرار گرفت و انگشت تایید ایشان به پای آن زده شده است.

فرماندار خمین گفت: در مذاکرات هسته ای قدرت هسته ای ایران برای جهانیان به رسمیت شناخته و حقانیت و منطق نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد.

وی افزود: حرکت ماندگار و ملی تیم مذاکره کننده، نشانگر عزم جدی و تلاش جهت ماندگاری خون شهیدان هسته ای و ادامه اندیشه و مسیر شهدا در اقتدار و استقلال همیشگی کشور است.

فرماندار خمین اظهار داشت: حضور در عرصه بین المللی و مبارزه با تروریسم در جهت حمایت از همه جنبش های آزادی بخش و همراهی صمیمانه با کشورهای منطقه نشان از علاقه ایران به صلح و برابری دارد.

ساداتی افزود: دستیابی به تفاهم نامه اولیه و جمع بندی هسته ای با گروه۱+۵، با پشتیبانی خالصانه ملت ایران اسلامی از تیم فعال دیپلماسی کشور و استفاده از ظرفیتهای بین المللی محقق شده است.

فرماندار خمین گفت: همگام با دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و ایجاد رفاه اجتماعی و اقتصادی با رویکرد قابلیت بخشی و خدمت گذاری به کار بسته ایم و دست نخبگان و اندیشمندان صاحب فکر و اندیشه را برای همکاری می فشاریم و از آنها حمایت می کنیم.

کد خبر 2860023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha