۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۳۵

مدير آبفای روستایی فاروج:

شبکه آبرسانی روستاهای فاروج با مشارکت دهیاری ها اصلاح شد

شبکه آبرسانی روستاهای فاروج با مشارکت دهیاری ها اصلاح شد

فاروج- مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاروج گفت: شبکه آبرسانی روستاهای این شهرستان به همت شرکت آبفار و مشارکت دهیاری ها اصلاح شد.

حسین حارث آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی تغییرات شبکه آبرسانی و تامین لوله مورد نیاز توسط امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان فاروج، دهیاران و اعضای شورای اسلامي روستاهاي اين شهرستان جهت تامين آب شرب بهداشتي اين روستاها مشاركت كردند.

وي افزود: دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستاهاي برگرد، سیاهدشت، شهرک استاد، میر فضل الله و باش محله تامین اتصالات و لوله گذاری و وصل انشعابات از شبکه قدیم آبرسانی به شبکه جدید را بر عهده گرفتند.

حارث آبادي اظهار داشت: در پی خرید پمپ شناور چاه آب شرب داخل روستای مایوان توسط این امور، سایر هزینه ها شامل ارتقاء تابلو برق، هزینه جرثقیل و نصاب پمپ و برقکار و ... را نیز توسط دهیاری این روستا تقبل شد.

وي همچنین با اشاره به نياز بازسازي منبع آبی روستای آرمود آغاجی گفت: دریچه سر چاه و پوشاندن سر چاه با نصب درپوش، خرید چند عدد قفل برای دریچه ها، هزینه برقکار برای نصب ساعت در محل تابلوی برق سرچاه و تنظیم آن برای جلوگیری از سرریز، شستشوی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی ذخیره روستا و همچنین تشویق اهالی روستا برای اخذ امتیاز با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای آرمود آغاجی صورت گرفت.

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان فاروج تصريح كرد: در سایر روستاها نیز با توجه به نیاز شرکت آبفار استان و مقتضیات مکانی از توانایی و همکار دهیاری ها و شوراهای اسلامی استفاده می شود.

کد خبر 2863789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha