۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶

«چوپان معاصر» برای دومین بار وارد بازار نشر شد

«چوپان معاصر» برای دومین بار وارد بازار نشر شد

کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه طنزهای رضا احسان پور با تصویرگری مجید کاظمی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش،  کتاب «چوپان معاصر»  مجموعه مناجات های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با آشنایی به هنر کاریکلماتور (طنز کلمات)،  سعی کرده با بازی با کلمات، روحی از طنز را در جملات خود جاری کند تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

این کتاب با وجود لحن طنزگونه و امروزی، حاوی معانی ارزشی و معنوی است. نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب گفته شده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و... و.

نویسنده در این کتاب به کوتاه نویسی مناجات ها رو آورده است. از سوی دیگر تصاویری در این اثر چاپ شده که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است.

چاپ اول چوپان معاصر همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.  چاپ دوم این کتاب با ۷۲ صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 2875792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha