۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی:

مرزنشینان بخش های مرزی در سامانه مرزنشینان ثبت نام کنند

مرزنشینان بخش های مرزی در سامانه مرزنشینان ثبت نام کنند

بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از ثبت نام مرزنشینان بخش های مرزی استان در سامانه مرزنشینان در آینده ای نزدیک خبر داد.

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از سال ۹۱ تاکنون قریب به ۱۱۵ هزار نفر در خراسان شمالی در قالب بیش از ۳۴ هزار خانوار در سامانه یکپارچه مرزنشینان کشور ثبت نام كردند.

وی گفت: از این تعداد قریب به سه هزار و ۸۰۰ خانوار در ثبت اطلاعات خود موفق نشده اند به صورت صحیح روند ثبت نام را انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده، مرزنشینانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه یکپارچه مرزشنینان اقدام نکرده اند می توانند نسبت به فراهم كردن مدارک و مستندات اولیه جهت ورود به سامانه اقدام كنند.

وی اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی در تمامی روستاهای مرزی می توانند در جمع آوری مدارک و مستندات مربوط، با دفاتر پیشخوان همكاری داشته باشند.

نیكدل تصریح كرد: مرزنشینان می توانند با تماس با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسن شمالی از روند ثبت نام خود و افراد خانواده اطلاعات لازم را كسب كنند.

وی افزود: مرزنشینان استان می توانند با ارائه کد ملی سرپرست خانوار به شماره تماس مستقیم به شماره  ۳۲۲۳۳۵۴۴ و یا به شماره تماس  ۳۲۲۴۴۰۰۸ داخلی شماره ۲۳۳ نسبت به وضعیت ثبت نام انجام شده خود کسب اطلاع كرده و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند.

کد خبر 2879932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha