۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم در گفتگو با مهر:

ورزشکاران قم عازم جشنواره مهر رضوی شدند

ورزشکاران قم عازم جشنواره مهر رضوی شدند

قم - رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم گفت: کاروان حرم تا حرم ورزشکاران قم عازم جشنواره مهر رضوی به میزبانی مشهد مقدس شد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره مهر رضوی با محوریت فرهنگی و ورزشی ویژه جامعه ورزش جانبازان و معلولین کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود و کاروان ورزشی قم شامل ۴۰ نفر از اهالی ورزش جانبازان و معلولین در جشنواره مهر رضوی حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در این جشنواره، ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی با هم رقابت می‌کنند و تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در رشته‌های گوناگون حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: این مسابقات ویژه ورزشکاران جانبازان و معلول زیر ۲۳ سال برنامه ریزی شده است و کاروان ورزشی قم با توجه به حضور بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) در قم، با نام کاروان حرم تا حرم عازم این مسابقات شد.

پیروزمنش بیان داشت: ۶ تیم از استان قم در این کاروان حضور دارند و در مجموع دو بخش مردان و زنان، ۳۰ ورزشکار به همراه ۱۰ مربی و سرپرست راهی این دوره از مسابقات شده‌اند و مسابقات خود را از امروز آغاز می‌کنند.

وی عنوان کرد: ۴ تیم در بخش مردان و ۲ تیم در بخش بانوان، نمایندگان قم در جشنواره مهر رضوی را تشکیل می‌دهند که در مجموع، استان قم در ۴ رشته که سوابق خوبی در آنها دارد در این مسابقات شرکت کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: در بخش مردان، تیم‌های والیبال نشسته، تنیس روی میز، دو و میدانی و شنا به نمایندگی از قم در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند و در بخش بانوان نیز تیم‌های شنا و دو و میدانی قم در این رقابت‌ها حاضر هستند.

پیروزمنش افزود: تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین استان قم چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ شد و بار دیگر ظرفیت‌های ورزش قم در بخش جانبازان و معلولان به ویژه در رشته دو و میدانی را به نمایش گذاشت.

کد خبر 2881593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha