۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۴

در دومین روز جشنواره تئاتر رضوی؛

۶ نمایش در سالن های سه شهر خراسان شمالی به روی صحنه رفت

۶ نمایش در سالن های سه شهر خراسان شمالی به روی صحنه رفت

بجنورد- در دومین روز از دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، شش نمایش در سالن های سه شهر خراسان شمالی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که از بیست و پنجم مردادماه به میزبانی بجنورد آغاز شده است، شش نمایش در سالن های سه شهرستان به نمایش درآمد.

شش نمایش «آنم آرزوست»، «رستگاری در شب دور»، «آش با طعم زهر»، «عکس اتفاق عزیز»، «پدرانه» و «چهار قدم»، دو نمایش در بخش ویژه و چهار نمایش در بخش مسابقه بودند که به روی صحنه رفتند.

نمایش آنم آرزوست به نویسندگی علی موسویان و کارگردانی محمد زوار بی ریا از تهران ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در تالار گلشن بجنورد و نمایش پدرانه به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی علی راسخ راد از تهران ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان، هر دو در بخش ویژه اجرا شدند.

همچنین نمایش های رستگاری در شب دور به نویسندگی طلا معتضدی و کارگردانی مژده ساعی از تهران ساعت ۱۶ در تماشاخانه شمس بجنورد، آش با طعم زهر به نویسندگی مجید کاظم زاده مژدهی و کارگردانی محمد رسائلی از رشت ساعت ۱۱ در تالار حافظ بجنورد، عکس اتفاق عزیز به نویسندگی محمد مساوات و کارگردانی سعید نوروزی از کرمانشاه ساعت ۱۹ در تالار حافظ بجنورد و چهارقدم به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی میثم ملا زینل از قزوین ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری نسیم اسفراین روی صحنه رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ۱۲ اثر در بخش مسابقه و چهار اثر در بخش ویژه جشنواره اجرا می شود.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، ۲۵ مرداد ماه جاری، همزمان با شروع دهه کرامت آغاز شده و تا ۲۹ مرداد ماه جاری در بجنورد، مرکز خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2886120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha