۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰

همزمان با هفته دولت؛

۱۰۴ پروژه در شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد

۱۰۴ پروژه در شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد

اسفراین - فرماندار شهرستان اسفراین از بهره برداری ۱۰۴ پروژه عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مهدی عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در هفته دولت علاوه بر تبیین عملکرد دستگاه خود در یکسال گذشته و اعلام برنامه های هفته دولت، شعار سال را در راستای تحقق همدلی و همزبانی کاملا رعایت و آن عملی کنند.

وی اظهار داشت: آنچه حائز اهمیت است است حفظ ارزشها نظام و منافع ملی است که در این راستا باید ضمن رعایت منافع مردم این منطقه، مسئولان دستگاهها در جهت اجرای پروژه های شهرستان گام های موثری بردارند.

نماینده عالی دولت در اسفراین با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد خاطره شهیدان باهنر و رجایی به عملکرد دولت تدبیر و امید در این شهرستان پرداخت و افزود: در یک سال گذشته طرح های عمرانی خوبی در حوزه های مختلف از جمله آب رسانی، گازرسانی، راه سازی، کشاورزی، سلامت و بهداشت، آموزش، گردشگری، بهزیستی و ... در دو بخش روستایی و شهری از محل اعتبارات استانی و کشوری به انجام رسیده است.

وی همچنین از افتتاح ۱۰۴ پروژه در حوزه های مختلف در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عابدی بررفع مشکل بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا به منظور رشد تولید و یافتن بازارهای مناسب برای محصولات تولیدی، تدابیری اتخاذ شود تا تولیدات علاوه بر داشتن کیفیت بالا در مقایسه با محصولات خارجی، از نظر قیمت تمام شده نیز با آنها قابل رقابت باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که با توسعه کارخانجات تولیدی و ایجاد بازارهای مناسب برای فروش این محصولات، زمینه کار و اشتغال هرچه بیشتر جوانان نیز فراهم شود.

کد خبر 2889380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha