۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲

رییس راه و شهرسازی شیروان:

سیلاب پنج میلیارد ریال به راه های شیروان خسارت زد

سیلاب پنج میلیارد ریال به راه های شیروان خسارت زد

شیروان- رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: بارندگی و سیلاب شامگاه جمعه بیش از پنج میلیارد ریال خسارت به راه های بخش سرحد این شهرستان وارد کرده است.

عبدالرضا زارعتکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که بارندگی و جاری شدن سیل در بخش سرحد شیروان که شامگاه جمعه(روز گذشته) روی داد به راه های روستاهای واقع در بخش سرحد شیروان خسارت زد، افزود: با وجود این که راه روستاهای این بخش بسته شده بودند، با تلاش عوامل راهداری این مسیرها صبح امروز بازگشایی شدند.

وی با اشاره به این که در این محور ۱۵ کیلومتر رسوب گذاری و نیز دو کیلومتر از مسیر نیز به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، اضافه کرد: در مجموع سیلاب بیش از پنج میلیارد ریال به راه های این بخش خسارت وارد کرده است.

زراعتکار با بیان این که راه های ارتباطی بخش سرحد شیروان در محور دهستان جیران سو و محور نامانلو اکنون بازگشایی شده اند، اظهار داشت: در مدت انسداد این راه ها، نیروهای راهداری اقدام به ایجاد یک راه انحرافی برای تردد خودروها کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی عصر روز جمعه منجر به جاری شدن سیلاب در روستاهای بخش سرحد شیروان استان خراسان شمالی شد که بر اساس گزارش ها این سیلاب خسارات قابل توجهی به روستاها و تأسیسات و ابنیه موجود وارد کرده است.

همچنین سیلاب منجر به ریزش کوه و انسداد راه ارتباطی در روستاهای پالکانلو علیا و سفلی شیروان شده به گونه ای که ریزش کوه بیش از ۱۰ کیلومتر از راه ارتباطی بخش سرحد تا شیروان را مسدود کرده بود.

کد خبر 2890046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha