۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد:

۷۰ میلیارد برای اتمام پروژه‌های راهسازی راز و جرگلان نیاز است

۷۰ میلیارد برای اتمام پروژه‌های راهسازی راز و جرگلان نیاز است

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اتمام پروژه های راهسازی راز و جرگلان نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام  رشد شاخص راه روستایی در سال گذشته گفت: در سال ۹۳ شاخص راه روستایی با رشد ۱۰ درصدی به ۴۴ درصد رسید.

وی افزود: هم اکنون ۶۶۰ کیلومتر از راههای روستایی این استان با یک هزار میلیارد ریال  اعتبار در دست احداث و انجام آسفالت قرار دارد.

بدیعی مقدم با اشاره به وضعیت مناسب آب و هوا برای تکمیل آسفالت راههای استان، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا در این فصل زمانی، نسبت به انجام تعهداتمان در حوزه راهها جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه اجرای ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان راز و جرگلان هم اکنون در دست اقدام است، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده به زودی دو دستگاه گریدر خریداری شده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ناوگان ماشین آلات این شهرستان اضافه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از ارتقاء نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان در آینده نزدیک به اداره راه و شهرسازی خبرداد.

بدیعی مقدم افزود: در سال ۹۴ و ۹۵، مقدار ۴۰ کیلومتر از راه هاي روستایی منطقه جرگلان و ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی منطقه غلامان نیز روکش آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان راز و جرگلان با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت در شمالی‌ترین نقطه خراسان‌شمالی در حدود ۱۳۰ كیلیومتری بجنورد و در خط مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان قرار گرفته که با این کشور حدود ۲۰۰ کیلومتر مرز بین‌المللی مشترک دارد.

کد خبر 2893784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha