۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

استاندار خراسان شمالی:

مدیران از خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند

مدیران از خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از مدیران و مسؤولان خواست تا خدمت صادقانه و خالصانه شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور، سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترين ويژگي شهيدان رجايي و باهنر خدمت صادقانه به مردم بود و مديران با الگوگيري از اين دو شهيد بزرگوار نبايد از رفع مشكلات مردم غافل شوند.

وي افزود: اگر همه مسئولين در حوزه خدماتي خود تلاش بيشتري داشته باشند گرفتاري ها و حاشيه سازي ها نيز رفع مي شود.

پرويزي با بيان اينكه دولت تدبير و اميد جز خدمت به مردم تكليف ديگري ندارد، اظهار داشت: بايد با همدلي و همزباني در راستاي رفع مشكلات و گرفتاري ها گام برداشت.

وي با بيان اينكه نمايندگان به خوبي خواسته هاي شهروندان را پيگيري مي كنند، افزود: البته همواره برخي اختلاف نظرها در اجرا وجود دارد اما با تلاش هاي صورت گرفته این اختلافات نیز برطرف شده است.

اين مقام مسئول تصريح كرد: خوشبختانه طي دو سال گذشته وضعيت خراسان شمالي نسبت به سنوات گذشته از لحاظ امنيت و آرامش مناسب تر و بهتر شده است.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي با اشاره به طرح ها و پروژه هايي كه در هفته دولت امسال در استان به بهره برداري رسيد، گفت: به مناسبت اين هفته ۳۸۶ طرح و پروژه با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۵۰ ميليارد تومان در شهرستان هاي مختلف استان به بهره برداري رسيد.

پرويزي در خصوص مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان نیز افزود: تمام مصوبات اين سفر پرخير و بركت تا پايان سال آينده نهايي مي شود.

وي گفت: همچنين در زمینه مصوبات سفر رياست جمهوري به خراسان شمالي نیز تنها ۴۵ روز پس از سفر، اولين مصوبات برای اجرا اعلام و بخش عمده اي از نقدينگي ها نيز پرداخت شد.

استاندار خراسان شمالي اظهار داشت: اميدواريم طرح هاي مهم سفر هيئت دولت به خراسان شمالي تا پايان مدت خدمت دولت تدبير و اميد به نتيجه برسد و مردم استان از خدمات این طرح ها بهره مند شوند.

وي با اشاره به اينكه دولت يازدهم در دو سال گذشته در سطح ملي نيز اقدامات موثري انجام داده است، تصريح كرد: كنترل و كاهش تورم، ثبات اقتصادي بازار، خروج از ركود و ... از جمله اين اقدامات است.

استاندار خراسان شمالي به نتيجه رسيدن مذاكرات هسته اي را نيز از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در سطح سياسي عنوان كرد.

محمدمهدي عبدخدايي، همرزم شهيد نواب صفوي نيز در اين مراسم با گراميداشت هفته دولت گفت: بي آلايش بودن، خدمت صادقانه به مردم، سادگي و ... از ويژگي هاي بارز شهيدان رجايي و باهنر بود.

وی با بیان این که هفته دولت بهترين فرصت براي ارائه دستاوردها به مردم و خدمت صادقانه به آنان است، افزود: قرن كنوني قرن عقلانيت و معنويت بوده و پشتوانه آن نيز حركت تشكل ها در راستای دست یابی به جامعه ای بهتر است.

کد خبر 2899363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha