۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴

حجت الاسلام یعقوبی:

انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم ترین گزینش ملت ایران است

انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم ترین گزینش ملت ایران است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم ترین انتخاب و گزینش ملت ایران است چرا که راس نظام اسلامی بر اساس این انتخابات صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: رهبری در این دیدار بر مراقبت نسبت به نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... دشمنان به داخل کشور هشدار داده و از مسؤولان و دولت مردان خواستند تا در این زمینه هوشیار باشند.

  • وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به ملت ایران در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آماده باش دادند چرا که رفع مشکلات و کاستی های موجود تنها با همت و حضور ملت میسر می شود.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به بیانات رهبری پیرامون نقش مجلس خبرگان رهبری، افزود: اعضای مجلس خبرگان رهبری سردمداران جبهه فرهنگی نظام هستند و مقام معظم رهبری نیز دیدبانی است که هر چند وقت یک بار به اعضای این مجلس گرا می دهند که چگونه رفتار کنند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه به همین دلیل نیز انتخابات این مجلس بسیار بااهمیت است، تصریح کرد: در واقع هیچ انتخاباتی به اندازه انتخابات مجلس خبرگان رهبری اهمیت ندارد چرا که مردم در این انتخابات، خبرگانی را برمی گزینند و به آنها اجازه می دهند که از طرف آنها، برای جامعه اسلامی رهبری انتخاب کرده و بر فعالیت های او نظارت داشته باشند.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: بر این اساس می بایست مردم در انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری دقت ویژه ای داشته و افرادی را انتخاب کنند که به طور کامل به آنها اطمینان داشته باشند تا راس نظام اسلامی به خطر نیافتد.
خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیزدهم شهریورماه، روز تعاون، ضمن گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: فعال کردن تعاونی ها و توجه بیشتر به اقشار کم درآمد یکی از پایه های تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.
به گفته وی در این راستا تکیه بر تعاون و شرکت های تعاونی که چتر گسترده آن اقشار کم درآمد را در بر می گیرد زیر ساخت اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به دهم شهریورماه، سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در سال ۱۳۶۲ و روز بانکداری اسلامی، اظهار امیدواری کرد که روزی برسد بانک های ایران اسلامی به معنای واقعی با شیوه بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا فعالیت کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در خاتمه با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله(ص)، افزود: صرف هزینه برای ساخت چنین فیلم هایی ارزش دارد چرا که در این فیلم به تهمت ها و حرف های هرزه و بی منطق غربی ها نسبت به پیامبر گرامی اسلام پاسخ داده شده است.

کد خبر 2903342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha