۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶

همزمان با اختتامیه طرح ملی رحله:

تجلیل از ۱۴ موسسه مردم نهاد قرآنی در اختتامیه جشنواره«اتقان»

تجلیل از ۱۴ موسسه مردم نهاد قرآنی در اختتامیه جشنواره«اتقان»

پرونده نخستین جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآنی «اتقان» صبح امروز ۱۵ شهریورهمزمان با برگزاری اختتامیه طرح ملی رحله (حفظ شبانه روزی ۴ جزء قرآن کریم) با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره بسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  در آیین اختتامیه جشنواره اتقان که با حضور حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، سید علی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد، از ۱۴ موسسه مردم نهاد قرآنی حائز رتبه برتر در محورهای جشنواره تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در بخش رسانه‌های مکتوب قرآنی از موسسه پیامبر اعظم (ص) ساری به جهت انتشار نشریه مسیر مصیر، موسسه بقیه الله (عج) اصفهان به جهت انتشار نشریه موج عصر و از موسسه بنیاد قرآن همدان به جهت انتشار نشریه نورالمبین که به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین در بخش نرم افزارهای قرآنی، از بنیاد جهانی ختم قرآن مجید به جهت تولید نرم افزار اعجاز خاتم، موسسه نستوه مشهد به جهت تولید نرم افزار منهاج و از موسسه یاران انتظار سبز نیز به جهت تولید نرم افزار اتوماسیون اداری مؤسسات قرآنی که به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند، تجلیل شد.

در ادامه نیز از مسئولین راه اندازی وبلاگ موسسه مکتب النور به جهت راه اندازی و به روز رسانی وبلاگ www.maktabenoor.blogfa.com، همچنین از مسئولین وبلاگ کتاب آسمانی به نشانی www.ketabeasemani.mihanblog.com و نیز مسئولین وبلاگ والحمد به نشانی:www.valhamd.mihanblog.com به عنوان برترین صفحات شخصی اینترنتی تجلیل شد.

همچنین از موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت(ع) به عنوان رتبه اول، از موسسه التبیان و موسسه اصحاب الثقلین اراک به عنوان رتبه دوم و از موسسه تسنیم لنجان و موسسه مائده نیز به عنوان رتبه‌های برتر در بخش وب سایت‌های برتر آموزش قرآن کریم، تجلیل شد.

از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان موسسه برتر در زمینه تولید محتوای قرآنی ویژه تلفن همراه، از سازمان اوقاف و امور خیریه به جهت انتشار نشریه وحی مسابقات بین االمللی قرآن کریم و راه اندازی و به روز رسانی سایت راسخون، از شورای عالی قرآن نیز به جهت انتشار نشریه نبآ، تجلیل و تقدیر شد.

 همچنین از شرکت میثاق نوین نیزبه عنوان شرکت خصوصی برتر در زمینه تولید محتوی قرآنی تقدیر شد.

در این مراسم ۱۵۰۰ نفر از حافظان و قاریان، نوجوان و جوان سراسر کشور به عنوان شرکت کنندگان طرخ ملی رحله، حضور داشتند.

نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و دیجتال قرآنی کشور  از فروردین ماه سال جاری توسط اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور آغاز شد، طرح ملی رحله نیز توسط موسسه فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و به همت اتحادیه تشکل های قرآن و عترت در تابستان سال جاری در ۳۲ موسسه از سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 2906534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha