۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸

از صبح سه شنبه؛

اعزام شش کاروان حج تمتع خراسان شمالی به سرزمین وحی آغاز شد

اعزام شش کاروان حج تمتع خراسان شمالی به سرزمین وحی آغاز شد

بجنورد- سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی گفت: اعزام شش کاروان حج تمتع این استان به سرزمین وحی از صبح سه شنبه و از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد آغاز شد.

محمد قاصری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام نخستین کاروان های حج تمتع خراسان شمالی به سرزمین وحی در بامداد سه شنبه، اظهار کرد: بامداد امروز دو کاروان ۸۸ نفره از شهرستان مانه و سملقان و ۱۲۰ نفره از شهرستان بجنورد از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مدینه منوره اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در سال جاری در مجموع ۶۲۰ زائر حج تمتع از خراسان شمالی شامل ۲۸۷ نفر مرد و ۳۳۳ نفر زن در قالب شش کاروان به مکه مکرمه اعزام می شوند که از این تعداد سه کاروان از بجنورد و از هر کدام از شهرستان های اسفراین، شیروان و مانه و سملقان نیز یک کاروان به مکه مکرمه اعزام می شوند.

قاصری با اشاره به اینکه صبح هجدهم شهریورماه دومین کاروان زائران حج تمتع خراسان شمالی عازم سرزمین وحی می شود، افزود: در قالب این اعزام، ۸۸ نفر از زائران حج تمتع اسفراینی به مدینه منوره اعزام شده و پس از آن نیز کاروان زائران شیروانی با ظرفیت ۸۹ نفر اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت:  پنج شنبه هفته جاری هم دو کاروان زائران حج تمتع از بجنورد با ظرفیت های ۱۲۰ و ۴۵ زائر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سوی جده عربستان پرواز کرده و آخرین کاروان اعزامی از خراسان شمالی به سرزمین وحی نیز با ظرفیت ۹۵ نفر صبح روز بیستم شهریورماه صورت می گیرد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی افزود: زائران حج تمتع استان پس از انجام مناسک حج، همزمان با نیمه مهرماه به کشور باز می گردند.

کد خبر 2909485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha