۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸

امام جمعه موقت بجنورد هشدار داد:

اظهارات غیرمنصفانه برخی مسئولان سلامت انتخابات را خدشه دار می‌کند

اظهارات غیرمنصفانه برخی مسئولان سلامت انتخابات را خدشه دار می‌کند

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: برخی افراد به اشکال مختلف و با اظهارنظرهای غیرمنصفانه، سلامت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار می کنند که می بایست این روند فورا متوقف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات پیش رو و نقش نظارتی شورای نگهبان در آن، اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مهم ترین مسأله مردم و نظام اسلامی در سال جاری بوده و همه باید برای برگزاری باشکوه و بی حاشیه و قانونی آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اظهار نظرهای ناصواب از سوی برخی افراد از جمله شماری از مسؤولان در زمینه انتخابات، تصریح کرد: شماری به اشکال مختلف و با اظهار نظرهای غیرمنصفانه خود می خواهند سلامت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند اما باید آگاه باشند که نمی توانند به این هدف شوم خود برسند.

حجت الاسلام نوری همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری پیرامون دشمنی ملت و نظام اسلامی ایران با آمریکا، افزود: ملت ایران همیشه با دشمن شناسی و بصیرت، آمریکا را شیطان بزرگ و بزرگ ترین دشمن خود دانسته و می داند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا به اشکال و بهانه های مختلف به دنبال ضربه زدن به ملت و نظام اسلامی ایران است، اضافه کرد: برخلاف گمان برخی افراد، آمریکا ذره ای از دشمنی خود با ملت و این نظام اسلامی دست برنداشته است.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به اهداف و اقدامات جنایتکارانه مزدوران نظام های استکباری که در قالب گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه فعالیت می کنند، اظهار داشت: تروریست های تکفیری زاده دست استکبار غرب بوده و با حمایت های مستقیم و غیرمستقیم کشورهای غربی و دولت های مرتجع عربی سبب آواره شده هزاران نفر شده اند.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اول ذی الحجه، سالروز ازدواج فرخنده و مبارک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در سال دوم هجری قمری و روز ملی ازدواج، افزود: باید زمینه ازدواج آسان جوانان بیش از پیش فراهم شود چرا که وضعیت فعلی و دشواری های ازدواج به هیچ عنوان مورد تأیید دین مبین اسلام نیست.

حجت الاسلام نوری همچنین با اشاره به فرا رسیدن سی ام ذی القعده، سالگرد شهادت حضرت امام محمدتقی جوادالائمه(ع) در سال ۲۲۰ هجری قمری، گفت: باید ویژگی ها و سیره این امام همام بیش از پیش در بین جامعه تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: امام محمدتقی(ع) با منطق علمی و عقلانی در مقابل منطق زر و زور و تزویر دشمنان و حکام عباسی ایستاده و الگوی خوبی برای مقابله با زورگویان در عصر فعلی به شمار می روند.

 

کد خبر 2912755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha