۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

سه نفر از استان سمنان در حادثه مسجد الحرام کشته و مفقود شدند

سه نفر از استان سمنان در حادثه مسجد الحرام کشته و مفقود شدند

سمنان - معاون امور مالی سازمان حج و زیارت استان سمنان از درگذشت یک شهروند شاهرودی در حادثه دلخراش مسجد الحرام خبر داد و گفت: متاسفانه تا کنون نام دو خانم نیز به عنوان مفقود الاثر اعلام شده است.

علی مهرآرا در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حادثه سقوط جرثقیل در حرم مکی شریف که متاسفانه باعث کشته و زخمی شدن حدود ۴۰۰ تن از زائران خانه خدا شد، افزود: در این بین سه نفر از هم استانی ها در محل حضور داشتند که متاسفانه یک نفر مرد کشته و دو نفر زن مفقود هستند.

معاون امور مالی سازمان حج و زیارت استان سمنان تصریح کرد: از وضعیت خانمها فاطمه دامغانی و کبری بیگم میرغفوری خبر قطعی در دست نیست.

مهرآرا با بیان اینکه متاسفانه آقای علیرضا عامری متولد سال ۱۳۲۷ از شهرستان شاهرود در این حادثه جان باخته است، اظهار داشت: با جلسه ای که با ورثه این مرحوم گرفته شد، قرار است جنازه ایشان به ایران منتقل شود.

وی با تاکید براینکه در سالهای گذشته انتقال جنازه افرادی که در کشور عربستان فوت می کردند پس از اعمال حج به کشور منتقل می شد، افزود: اگر به صورت گذشته باشد باید انتقال جنازه هم هفتم مهر به بعد با آغاز برگشت زائران انجام شود ولی امکان دارد به علت این حادثه تصمیمات دیگری اتخاذ شود که هنوز اعلام نشده است.

معاون امور مالی سازمان حج و زیارت استان سمنان در خاتمه افزود: اطلاعات تکمیلی از وضعیت مفقودان سانحه و دیگر موارد مرتبط با این اتفاق ناگوار در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 2914935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha