۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

شمار دانش آموزان کلاس اولی در خراسان شمالی افزایش یافت

شمار دانش آموزان کلاس اولی در خراسان شمالی افزایش یافت

بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خراسان شمالی از افزایش پنج درصدی شمار دانش آموزان کلاس اولی در این استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

براتعلی حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای سال تحصیلی پیش رو افزون بر ۱۶۰ هزار دانش آموز در خراسان شمالی در مدارس و آموزشگاه های مقاطع مختلف ثبت نام کرده اند و از چند روز دیگر تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان استان در سال جاری در بیش از دو هزار آموزشگاه با بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کلاس درس زیر نظر بیش از ۱۵ هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

حاتمی افزود: اکنون تمامی مدارس و کلاس ها برای ورود و تحصیل دانش آموزان در خراسان شمالی مهیا شده اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی پیش رو بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ نوآموز در پایه اول ابتدایی در استان نام نویسی کرده اند، تصریح کرد: این میزان به نسبت سال تحصیلی گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: همزمان با روز سی و یکم شهریورماه امسال، بیش از ۳۴ هزار دانش آموز پیش دبستانی و کلاس اولی با شرکت در مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها، تحصیل در پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی خود را آغاز می کنند.

 

کد خبر 2917147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha