۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸

رئیس جدید هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد

رئیس جدید هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد

قزوین- با برگزاری مجمع انتخاباتی، حمید جهانبخش برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه با برگزاری مجمع هیئت نابینایان و کم بینایان استان، حمید جهانبخش با ۱۵ رای به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

کاندیداهای این مجمع پیش از شرکت در انتخابات انصراف داده بودند و یکی از کاندیدا هم بدون اطلاع قبلی در انتخابات حاضر نشد.

انتخاباتی که از ۴ کاندید آن تنها جهانبخش حاضر شد و با غیبت دو عضو موفق شد با کسب تمام آرا برای چهار سال رئیس جدید هیئت استان باشد.

مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان پس از رای گیری از اعزام تیم ملی گلبال به چین خبرداد و گفت: همچنین تیم شنا به لهستان اعزام می شود.

وی افزود:در تقویم ورزشی فدراسیون برگزاری جشنواره گلبال در بابلسر، رقابت های وزنه برداری، جودو، شنا و فوتبال هم پیش بینی شده است.

مظلومی تصریح کرد: این فدراسیون برای آقایان در ۸ ماده و بانوان هم در ۴ رشته ورزشی رقابتهای کشوری را برگزار می کند.

وی بیان کرد: حدود ۱.۵ درصد جمعیت کشور را افراد نابینا و کم بینا تشکیل می دهند که برای ورزش این افراد ظرفیت های کافی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی، بنیاد شهید و سایر دستگاه ها در کشور مهیا می شود.

مالمیر مدیر باشگاه ورزشی فیروز از حمایت چند میلیاردی برای ورزش نابینایان و کم بینایان و ساخت یک ورزشگاه برای جامعه معلول استان هم خبر داد.

انتقاد صریح محسن جلیلوند و علیرضا قورچی بیگی از قهرمانان گلبال و شطرنج از وضعیت نامناسب اطلاع رسانی توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از حواشی این انتخابات بود.

کد خبر 2931613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha