۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۹:۲۴

برای نخستین بار؛

نمایندگی انجمن مددكاری ایران در خراسان شمالی راه اندازی می شود

نمایندگی انجمن مددكاری ایران در خراسان شمالی راه اندازی می شود

بجنورد- مدیركل بهزیستی خراسان شمالی گفت: با توجه به نیاز استان، برای نخستین بار نمایندگی انجمن مددكاری ایران در خراسان شمالی راه اندازی می شود.

رضا اله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مددكاری اجتماعی فعالیتی حرفه ای است كه مددكار به مددجو در راستای شناسایی توانایی و رفع مشكلات كمك می كند.

وی با بیان اینکه فعالیت های مددكاران زمانی اثر بخش است كه یاری رسان و كمك كننده مددجو باشند، اضافه کرد: دانش و مهارت امدادرسانی، آشنایی با اصوال اخلاق حرفه ای، برخورداری از حس نوعدوستی و ... از خصوصیات یك مددكار است.

اله وردی با اشاره به نبود نمایندگی انجمن مددكاری ایران در استان اظهار داشت: با توجه به نیاز خراسان شمالی، این انجمن برای نخستین بار در استان و طی ماه جاری راه اندازی می شود.

وی افزود: این انجمن اقدامات خود را با اهداف حمایت های قانونی، علمی و صنفی انجام می دهد.

مدیركل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به برخی فعالیت های انجمن مددكاری ایران اظهار داشت: ارائه خدمات اجتماعی به كودكان، زنان سرپرست خانوار، معلولین، افراد آسیب دیده و در معرض آسیب، بیماران خاص، زندانیان و ...از جمله فعالیت های انجمن مددكاری ایران در خراسان شمالی است.

اله وردی گفت: متاسفانه آسیب های اجتماعی در استان روبه افزایش است از این جهت مددكاران با انجام درست وظایف خود می توانند در كاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند.

 

کد خبر 2932223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha