۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲

در چهارمحال و بختیاری؛

۱۲۰ ورزشکار در بخش ورزش جانبازان و معلولان فعالیت می کنند

۱۲۰ ورزشکار در بخش ورزش جانبازان و معلولان فعالیت می کنند

شهرکرد- مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از فعالیت بیش از ۱۲۰ ورزشکار در بخش قهرمانی حوزه معلولان و جانبازان در رشته های مختلف ورزشی ین استان خبر داد.

عبد الرحمان قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت ۱۲۰ ورزشکار در بخش حرفه ای و قهرمانی حوزه معلولان و جانبازان در رشته های مختلف ورزشی در این استان، اظهار داشت: این ورزشکاران در رشته های ورزشی تیر اندازی با تفنگ بادی و کمان، بسکتبال، والیبال، وزنه برداری و... فعالیت می کنند.

وی افزود: بسیاری از این ورزشکاران توانسته اند در مسابقات ملی و بین المللی افتخارات ارزشمندی کسب کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت ورزشی معلولان و جانبازان در تمام شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری فعال است و این هیئت یکی از فعال ترین هیئت های ورزشی استان به شمار می رود.

وی یادآور شد: بسیاری از معلولان و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری با اراده قوی خود توانسته اند برای استان مدال آور شوند و در مسابقات مختلف ورزشی در سطح کشور خوش درخشیده اند.

عبدالرحمان قاسمی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان پر ظرفیت برای توسعه ورزشی است که دارای استعداد های ورزشی مختلف است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید با توسعه زیر ساخت های ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری، زمینه قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی را فراهم کرد.

کد خبر 2942384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha