۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵

مدیرکل فرهنگ ارشاد خراسان شمالی:

۷ کانون جدید فرهنگی هنری در خراسان شمالی راه اندازی می شود

۷ کانون جدید فرهنگی هنری در خراسان شمالی راه اندازی می شود

بجنورد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راه اندازی هفت کانون فرهنگی هنری مساجد طی نیمه دوم امسال خبر داد.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی طی سال جاری اقدامات مناسبی در راستای تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان انجام می دهد.

وی افزود: در نیمه نخست امسال با پرداخت بیش از یک میلیارد ریال اعتبار، از کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان حمایت شد که امیدواریم در نیمه دوم امسال نیز حمایت های مالی از این کانون ها ادامه یابد.

ثابت قدم از راه اندازی هفت کانون جدید در استان خبر داد و افزود: هدف اصلی از تاسیس این کانون ها، جذب جوانان و ‌نوجوانان به مساجد در راستای مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

ثابت قدم گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با رویکرد نشاط و در راستای جذب بیشتر جوانان به مساجد باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: بخشی از برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد توسط وزارت ارشاد تدوین شده و بخشی از فعالیت ها نیز به برنامه های مساجد اختصاص دارد.

ثابت قدم گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی به عنوان کانون‌های مردمی محسوب شده که توسط جوانان محله اداره می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون قریب به ۳۴۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خراسان شمالی فعال است.

کد خبر 2945612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha